EnglishНа русском

Назад

УДК: 339.138

О. І. Лабурцева, О. І. Хоменко

ВИЗНАЧЕННЯ ОПТИМАЛЬНОГО ОБСЯГУ ВИБІРКИ У МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ

Анотація

У статті запропоновано методичний підхід до визначення оптимального обсягу вибірки, що мінімізує сукупні витрати на проведення маркетингового дослідження й втрати від прийняття недостатньо обгрунтованих рішень за результатами даного дослідження. Представлено приклад розрахунку обсягу вибірки для визначення імовірності здійснення покупки товару тривалого користування. Результати дослідження можуть бути використані виробничими й торговими підприємствами при проведенні маркетингових досліджень власними силами.

In the article the methodical approach to determination of optimal sample size that minimizes total expenses on the carrying out of marketing research and loses from decisions which are passed on results of this research and are not grounded enough is proposed. An example of sample size calculation for determination of durables purchase making possibility is presented. The results of the investigations may be used by production and trade enterprises which carrying out marketing researches by own forces.

№ 13 2010, стор. 42 - 45

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 108

Відомості про авторів

О. І. Лабурцева

д. е. н., доцент, завідувач кафедри маркетингу, Київський національний університет технологій та дизайну


О. І. Хоменко

к. т. н., доцент, доцент кафедри маркетингу, Київський національний університет технологій та дизайну

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.