EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

АУТСОРСИНГ МАРКЕТИНГОВИХ ФУНКЦІЙ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ: ПРИЧИНИ РОЗВИТКУ, ПРАВОВІ АСПЕКТИ
О. Ю. Рижак

Назад

УДК: 339.13

О. Ю. Рижак

АУТСОРСИНГ МАРКЕТИНГОВИХ ФУНКЦІЙ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ: ПРИЧИНИ РОЗВИТКУ, ПРАВОВІ АСПЕКТИ

Анотація

Стаття присвячена вивченню питання аутсорсингу маркетингових функцій, автор виокремлює специфічні завдання маркетингу, які можуть передаватися на зовнішнє виконання, та розглядає правові аспекти відносин між замовником та виконавцем.

The article is devoted the questions of outsourcing of marketing functions, an author selects the specific tasks of marketing, which can be passed on an external contract and examines legal aspects of relations between a customer and performer.

№ 16 2010, стор. 78 - 80

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 510

Відомості про авторів

О. Ю. Рижак

аспірант кафедри маркетингу та реклами, Київський національний торговельно-економічний університет

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.