EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ПРОБЛЕМИ ПОСТАНОВКИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ МАШИНОБУДУВАННЯ
О. Ю. Могилевська

Назад

УДК: 338.22.021.4

О. Ю. Могилевська

ПРОБЛЕМИ ПОСТАНОВКИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ МАШИНОБУДУВАННЯ

Анотація

У статті розкриваються особливості постановки маркетингу на підприємствах машинобудування. Для цього запропоновані елементи інноваційної бізнес-моделі підприємства і розглянута роль маркетингового управління в інтеграції з управлінням ефективністю основної діяльності компанії.

The article deals with the raising peculiarities of marketing at enterprises of mechanical engineering. The enterprise elements of innovative business-model are offered and the role of marketing management is considered in integration with a management of efficiency by the basic activity of company.

№ 18 2010, стор. 56 - 59

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 796

Відомості про авторів

О. Ю. Могилевська

аспірант, Європейський університет, м. Київ

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.