EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

СПОЖИВЧА КОРИСНІСТЬ БРЕНДУ
О. Є. Кузьмін, О. Б. Гевко

Назад

УДК: 339:659

О. Є. Кузьмін, О. Б. Гевко

СПОЖИВЧА КОРИСНІСТЬ БРЕНДУ

Анотація

У статті запропоновано формулу оцінювання споживчої корисності бренду з врахуванням таких елементів, як суб"єктивна оцінка атрибутів бренду споживачем, емоційні асоціації з брендом, задоволення від володіння брендом та інертність. Розроблено також методику вибору значимих атрибутів бренду з використанням експертного оцінювання.

№ 1 2009, стор. 34 - 37

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 632

Відомості про авторів

О. Є. Кузьмін

д. е. н, професор, Національний університет "Львівська політехніка"


О. Б. Гевко

асистент, Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.