EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ВИЗНАЧЕННЯ СКЛАДОВИХ МЕХАНІЗМУ ПІДВИЩЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНО-ІННОВАЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ЦЕНТРІВ
К. Г. Бриль

Назад

УДК: 338.48

К. Г. Бриль

ВИЗНАЧЕННЯ СКЛАДОВИХ МЕХАНІЗМУ ПІДВИЩЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНО-ІННОВАЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ЦЕНТРІВ

Анотація

У статті запропоновано механізм підвищення інвестиційно-інноваційної привабливості туристичних центрів та розглянуто окремі особливості інноваційного підходу до екологізації туристичної сфери. Розглянуті окремі аспекти інноваційної діяльності для забезпечення збалансованого розвитку туристичних центрів. Показано можливість використання сфери розваг як системоутворюючої складової у формуванні маркетингової стратегії туристичних центрів.

In the article the way of increasing the investing-innovative attractiveness of the touristic centers is proposed. The specifics of the innovative approach to the ecologization of the touristic sphere are described. The aspects of the innovative activity for providing the balanced development of the touristic centers are investigated. The possibility of using the sphere of entertainment as a system-forming component of the marketing strategy is shown.

№ 24 2010, стор. 12 - 15

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 566

Відомості про авторів

К. Г. Бриль

викладач кафедри туризму, Чернігівський державний інститут економіки і управління

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.