УДК: 346.7:379.85
Є. В. Козловський, Т. І. Ткаченко
ПРОБЛЕМИ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ НА ТУРИСТИЧНОМУ РИНКУ
Анотація
У статті здійснено характеристику та визначено основні сегменти електронної комерції у туризмі, з'ясовано основні причини, які стримують збільшення показників електронних продажів на туристичному ринку. Підкреслено, що одним з важливих факторів, який перешкоджає стрімкому розповсюдженню електронного туризму в Україні, є недосконалість нормативно-правової бази. Після запровадження дійових правових механізмів взаємодії продавця та споживача туристичних послуг електронні продажі можна зробити одним із сучасних та ефективних способів реалізації туристичного продукту.
Ye. Kozlovskyi, T. Tkachenko
THE PROBLEMS OF LEGAL REGULATION OF E-COMMERCE IN THE TOURISM MARKET
Summary
The article defines the features and main segments of e-commerce in tourism, identifies the basic causes that delay the increasing of e-sales indicators in the tourism market. We will emphasize, that one of the important factors hindering the rapid extent of e-tourism in Ukraine is the imperfection of the regulatory basis. After the implementation of actual legal mechanisms of interfacing between the seller and the consumer of tourism services, electronic sales can be transform into one of the modern and effective ways to retail a tourism product.
№ 7 2018, стор. 101 - 104
Рубрика: Державне управління
Кількість переглядів: 900