EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
О. В. Євтушевська

Назад

УДК: 339.13

О. В. Євтушевська

ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

Анотація

Висвітлено типи особистості споживача. Вказано їхні основні характеристики. Досліджено основні чинники впливу на споживчу поведінку в сучасних умовах. Релігійні, культурні, соціальні, політичні, економічні, природно-кліматичні, ситуативні та інші фактори визначають поведінку споживача на ринку. Важливу роль у діяльності покупців також відіграють внутрішні чинники, а саме: виховання, рівень освіти, вік, світогляд, характер, настрій, очікування. Надано рекомендації щодо здійснення обдуманого, раціонального споживання.

O. Yevtushevska

PECULIARITIES OF CONSUMERS' BEHAVIOR ON MARKET UNDER MODERN CONDITIONS

Summary

Main types of consumers, namely hedonists, rationalists and ascetics are lightened. Characteristics of these types are given. Factors of impact on consumers' behavior under modern conditions are researched. Religious, cultural, social, political, economic, climatic, casual and other factors form consumers' behavior on market. Inner factors such as upbringing, age, education, world-view, character, mood, expectations also play essential role in buyers' activity. Recommendations as to prudent, rational consumption are given.

№ 20 2016, стор. 22 - 24

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 1279

Відомості про авторів

О. В. Євтушевська

к. е. н., асистент кафедри підприємництва, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

O. Yevtushevska

PhD, assistant of the Department of Enterprise, Taras Shevchenko National University of Kyiv

Як цитувати статтю

Євтушевська О. В. Особливості поведінки споживачів на ринку в сучасних умовах. Інвестиції: практика та досвід. 2016. № 20. С. 22–24.

Yevtushevska, O. (2016), “Peculiarities of consumers' behavior on market under modern conditions”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 20, pp. 22–24.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.