EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

КОРПОРАТИВНЕ ЛІДЕРСТВО У ГЛОБАЛЬНОМУ НАФТОГАЗОВОМУ БІЗНЕСІ
І. Б. Дзебих

Назад

УДК: 339.92:658.26

І. Б. Дзебих

КОРПОРАТИВНЕ ЛІДЕРСТВО У ГЛОБАЛЬНОМУ НАФТОГАЗОВОМУ БІЗНЕСІ

Анотація

Досліджується вплив факторів глобалізації на формування ринкового середовища, коли конкурентні стратегії базуються на корпоративному лідерстві. Запропоновано модель корпоративного лідерства в глобальній економічній системі, яка включає лідерство корпорацій, країн, розподіляючись на галузевому, кластерному та регіональному рівнях. Соціально-економічне лідерство разом із науково-технологічним та інформаційним у розподілі на факторне, виробниче, торговельне та фінансове. У свою чергу глобальне лідерство розподіляється на локальному, національному, регіональному та міжцивілізаційному рівнях. Розглядаються сучасні моделі, технології та інструменти стратегічного управління у корпораціях нафтогазового бізнесу. Проведено ідентифікацію сучасних інвестиційних стратегій нафтогазових ТНК у парадигмі глобального менеджменту, серед яких виділено стратегії вертикальної, горизонтальної, діагональної або змішаної інтеграції та диверсифікації.

I. Dzebykh

CORPORATE LEADERSHIP IN THE GLOBAL OIL AND GAS BUSINESS

Summary

The influence of globalization on the formation of the market environment when competitive strategies based on corporate leadership is studied. The proposed model of corporate leadership in the global economic system which includes the leadership of corporations, countries allocated on a sectoral, cluster and regional levels. Socially economical leadership together with the scientifically technological and informational leadership in distribution on factorial, production, trade and financial ones. In turn, global leadership is distributed on a local, national, regional and inter-civilizational levels. Modern models, technologies and instruments of strategic management in oil and gas corporations' business are considered. Identified modern investment strategies of oil and gas multinational companies in the global paradigm of management among which are the vertical, horizontal, diagonal or mixed integration, diversification strategies.

№ 13 2016, стор. 54 - 58

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 819

Відомості про авторів

І. Б. Дзебих

к. е. н, доцент кафедри міжнародного менеджменту, ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана", м. Київ

I. Dzebykh

Ph.D in Economics, Associate Professor of the Department of International management, SHEE "Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman", Kyiv

Як цитувати статтю

Дзебих І. Б. Корпоративне лідерство у глобальному нафтогазовому бізнесі. Інвестиції: практика та досвід. 2016. № 13. С. 54–58.

Dzebykh, I. (2016), “Corporate leadership in the global oil and gas business”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 13, pp. 54–58.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.