EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ДЕТЕРМІНАНТНА МОДЕЛЬ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ — СУБ'ЄКТА ВІДНОСИН СОЦІАЛЬНОГО ПАРТНЕРСТВА
А. П. Довгаль

Назад

УДК: 331.105.6:339.37

А. П. Довгаль

ДЕТЕРМІНАНТНА МОДЕЛЬ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ — СУБ'ЄКТА ВІДНОСИН СОЦІАЛЬНОГО ПАРТНЕРСТВА

Анотація

Розкрито теоретичні основи та інструментарій дослідження параметрів конкурентоспроможності підприємства роздрібної торгівлі, яке формалізоване в детермінантній моделі. Детермінантна модель конкурентоспроможності базується на показниках корисності товарів, інфраструктури та персоналу підприємства для потенційних покупців Виділено пріоритетні фактори конкурентоспроможності в аспекті використання соціального партнерства.

The theoretical bases and research tools of competitiveness parameters of retail business enterprises of are formalized in a determinant model. The determinant model of competitiveness is based on the indexes of utility of commodities, infrastructure and personnel of enterprise for potential buyers. The priorities factors of competitiveness are selected in the aspect of the social partnership using.

№ 4 2012, стор. 69 - 71

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 667

Відомості про авторів

А. П. Довгаль

аспірант, Національний торговельно-економічний університет

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.