EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ
А. Е. Сабірова

Назад

УДК: 368.03:339.138

А. Е. Сабірова

МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ

Анотація

У даній статті досліджено теоретичні основи проведення маркетингових досліджень страховими компаніями України, їхню роль у реалізації маркетингової стратегії. Приділено увагу сутності маркетингових досліджень, сферам застосування результатів, отриманих під час проведення досліджень.
Наведена класифікація маркетингових досліджень за критерієм характеру виконання, за типами джерел інформації, за критеріями кількості цілей, виду цілей, за територіальним охопленням, за кількістю представлених інтересів. У статті виділені якісні та кількісні маркетингові дослідження, розглянуто їхні види.

A. E. Sabirova

MARKETING RESEARCH AS THE PART OF MARKETING STRATEGY OF THE INSURANCE COMPANY

Summary

The theoretical backgrounds of marketing research of insurance companies in Ukraine as well as their role in the marketing strategy of the insurer was examined in the article. The nature of marketing research and the application of the results that were obtained during conducting of the research were studied.
The classification of marketing research according to criterion of performance character, the types of information sources, the criterion of targets, type of purpose, territorial coverage, the number of represented interests was provided. The qualitative and quantitative marketing research and their types were highlighted in the article.

№ 8 2013, стор. 97 - 101

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 871

Відомості про авторів

А. Е. Сабірова

аспірант, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

A. E. Sabirova

graduate student, Taras Shevchenko National University of Kyiv

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.