EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ
Л. Ю. Семенова

Назад

УДК: 331.103

Л. Ю. Семенова

МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ

Анотація

Розглянуто маркетинг у системі управління персоналом як певну ринкову стратегію, спрямовану на аналіз ринку праці й попиту на робочу силу з метою довгострокового забезпечення організації кадрами.

L. Semenova

MARKETING APPROACHES IN PERSONNEL MANAGEMENT

Summary

The marketing system of personnel management as a marketing strategy that is aimed at analyzing labor market and labor demand for long-term maintenance of personnel is considered.

№ 5 2014, стор. 51 - 55

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 535

Відомості про авторів

Л. Ю. Семенова

к. е. н. доцент кафедри управління персоналом та економіки праці Дніпропетровської державної фінансової академії

L. Semenova

Ph.D. Associate Professor of Human Resources Management and Labour Economics Department of Dnipropetrovsk State Finance Academy

Як цитувати статтю

Семенова Л. Ю. Маркетингові підходи в управлінні персоналом. Інвестиції: практика та досвід. 2014. № 5. С. 51–55.

Semenova, L. (2014), “Marketing approaches in personnel management”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 5, pp. 51–55.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.