EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МАСШТАБНІ СПОРТИВНІ ЗАХОДИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО МІЖНАРОДНОГО ІМІДЖУ КРАЇНИ (ІНОЗЕМНИЙ ДОСВІД)
Т. Є. Крикун

Назад

УДК: 351.855.3

Т. Є. Крикун

МАСШТАБНІ СПОРТИВНІ ЗАХОДИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО МІЖНАРОДНОГО ІМІДЖУ КРАЇНИ (ІНОЗЕМНИЙ ДОСВІД)

Анотація

У статті досліджено місце та роль масштабних спортивних заходів у реалізації стратегії формування та розвитку міжнародного іміджу країни, розглянуто значення масштабних спортивних заходів як інструменту іміджевої стратегії, проаналізовано ефект, позитивні та негативні наслідки проведення масштабних спортивних заходів для формування та розвитку міжнародного іміджу країни. Розглянуто приклади проведення масштабних спортивних заходів, які проводилися у різних країнах світу протягом останніх десяти років. Для визначення ролі масштабних спортивних заходів як інструменту національного брендингу та аналізу впливу проведення таких заходів для приймаючих країн у розрізі формування позитивного міжнародного іміджу країни досліджується та аналізується модель стратегії формування та розвитку міжнародного іміджу країни. Окрім того, досліджується місце та роль масштабних спортивних заходів у цій моделі, аналізуються окремі заходи у різних країнах світу, позитивний та негативний вплив проведення масштабних подій на приймаючі країни.

T. Krykun

LARGE-SCALE SPORTING EVENTS AS A TOOL OF POSITIVE COUNTRY'S INTERNATIONAL IMAGE DEVELOPMENT (FOREIGN EXPERIENCE)

Summary

The article explores the role of the large-scale sporting events (mega-events) in realization of the strategy of forming and developing country's international image, studies the importance of large-scale sporting events as a tool of image strategy, analyzes the effects, positive and negative consequences of holding large-scale sporting events for the international image of the country. The cases of large-scale sporting events held in different countries of the world during the last ten years have been analyzed. Aiming to determine the role of large-scale sporting events as a tool for national branding and to analyze the impact of such events on the host countries in terms of creating a positive international image of the country, a model of strategy formation and development of the international image of the country has been explored and analyzed. In addition subjects for research are also the place and role of major sporting events in this model, separate activities in different countries, the positive and negative effects of large-scale events in host countries.

№ 19 2014, стор. 152 - 161

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 837

Відомості про авторів

Т. Є. Крикун

аспірант кафедри інформаційної політики та електронного урядування, Національна академія державного управління при Президентові України

T. Krykun

post-graduate student of the Department of Information Policy and E-Government of the National Academy for Public Administration under the President of Ukraine

Як цитувати статтю

Крикун Т. Є. Масштабні спортивні заходи як інструмент формування позитивного міжнародного іміджу країни (іноземний досвід). Інвестиції: практика та досвід. 2014. № 19. С. 152–161.

Krykun, T. (2014), “Large-scale sporting events as a tool of positive country's international image development (foreign experience)”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 19, pp. 152–161.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.