EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

СТРАТЕГІЧНЕ МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНИХ ІНТЕРЕСІВ СТЕЙКХОЛДЕРІВ
А. О. Длігач

Назад

УДК: 339.138

А. О. Длігач

СТРАТЕГІЧНЕ МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНИХ ІНТЕРЕСІВ СТЕЙКХОЛДЕРІВ

Анотація

У статті розглянуто стратегічне маркетингове управління, що враховує глобалізацію економічних інтересів стейкхолдерів, зокрема власників підприємств, найманих керівників, споживачів. Розглядається сутність маркетингової концепції управління, підходи до стратегічного управління бізнесом, механізми формування та погодження економічних інтересів зацікавлених сторін. Пропонуються шляхи вирішення проблем сучасного маркетингу через впровадження системно-рефлексивного маркетингу, що передбачає створення механізмів узгодження інтересів суб’єктів ринкових відносин.

The article focuses on the strategic marketing management considering the globalization of economic interests of stakeholders including business owners, paid managers and consumers. It concerns with the essence of marketing management concept, the approaches to the strategic management, and mechanisms of accommodation of stakeholders’ economic interests. The article offers solutions to the modern marketing problems through the introduction of the system-reflexive marketing which provides the development of mechanisms for coordinating the interests of the subjects of market relations.

№ 22 2010, стор. 25 - 29

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 382

Відомості про авторів

А. О. Длігач

к. е. н., доцент кафедри міжнародної економіки, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.