БРЕНДИНГ ЯК ОСНОВНИЙ ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ
О. Ю. Амосов, Н. В. Діденко, К. Ю. Лебєдєва
УДК: 659.126:339.1
О. Ю. Амосов, Н. В. Діденко, К. Ю. Лебєдєва
БРЕНДИНГ ЯК ОСНОВНИЙ ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ
Анотація
У роботі розглянуто один з нецінових методів забезпечення конкурентоспроможності продукції — брендинг. Проаналізовано та порівняно концепції створення нового бренду та сучасний етап розвитку сфери реклами та зв'язків із громадськістю, що свідчить про стрімке зростання інтересу до брендингу як до маркетингової технології та його основного інструменту — реклами. Аналіз проблем бренд-менеджменту є актуальним, адже брендинг — потужний інструмент успішного бізнесу, необхідний фактор для ефективного просування товарів на ринку.
O. Amosov, N. Dіdenko, K. Lebedeva
BRANDING AS A BASIC MARKETING TOOL IN UKRAINE
Summary
This article examines one of the non-price methods of competitive products — branding. Analyzed and compared the concept of a new brand and the current stage of development of advertising and public relations, as evidenced by the rapid growth of interest in branding as a marketing technology and its main tool — advertising. Problem analysis brand management is important because branding — a powerful tool for business success necessary factor for effective sales promotion.
№ 12 2015, стор. 10 - 12
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 1081