EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
І. З. Криховецький

Назад

УДК: 659.1

І. З. Криховецький

ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Анотація

У даній статті розглядаються основні напрями рекламної діяльності у туризмі. Зосереджується увага на важливості ролі реклами у сфері туристичних послуг в Україні на сучасному етапі.

This article considers main trends of advertising activity in tourism. Attention to importance of advertising role in Ukrainian tourist service at modern stage is paid.

№ 3 2011, стор. 56 - 59

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 846

Відомості про авторів

І. З. Криховецький

ст.викладач, Івано-Франківський університет права імені Короля Данила Галицького

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.