УДК: [005.2:339.138]:658
В. П. Заремба
ІНТЕГРОВАНА СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНИХ МЕХАНІЗМІВ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ
Анотація
У статті розроблено інтегровану систему організаційних механізмів маркетингового управління діяльністю підприємств і охарактеризовано її складові: механізм адаптації організаційної структури маркетингового управління, механізм ресурсного забезпечення організації маркетингового управління, механізм організації маркетингової взаємодії, механізм формування організаційної культури маркетингового управління, контрольно-координаційний механізм організації маркетингового управління, механізм організації і реалізації стратегічних змін у системі маркетингового управління.
V. Zaremba
INTEGRATED SYSTEM OF INSTITUTIONAL MARKETING MANAGEMENT MECHANISMS FOR ENTERPRISES
Summary
The article developed the integrated system of institutional marketing management mechanisms for enterprises and characterized its components: the adaptation mechanism of the marketing management organizational structure, the resource provision mechanism for the marketing management organization, the marketing interaction organization mechanism, the mechanism of marketing management organizational culture formation, control and coordination mechanism of the marketing management organization, organization and realization mechanism of strategic changes in the marketing management system.
№ 15 2013, стор. 82 - 87
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 868