
УДК: 339.138:65.011
Н. В. Струпинська
МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
Анотація
У статті обгрунтовано основні етапи методичного підходу до оцінювання ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства, новизна якого полягає у формуванні системи часткових показників за напрямами, які комплексно характеризують складові маркетингової діяльності, що забезпечує комплексне та системне оцінювання ефективності маркетингової діяльності.
N. Strupynska
METHODICAL APPROACH TO EVALUATING THE EFFECTIVENESS OF MARKETING ACTIVITIES OF THE INDUSTRIAL ENTERPRISE
Summary
The main stages of methodical approach to evaluating the effectiveness of marketing activities of industrial enterprises have been justified in the article; the novelty is the formation of concrete indicators for directions that comprehensively characterize the elements of marketing activities that provides integrated and systematic evaluation of the marketing activities' effectiveness.
№ 17 2013, стор. 93 - 97
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 672





